Surask, kur apsistoti!

DUK


Ieškantiems apgyvendinimo vietos

1. Kaip registruotis?

Jei norite registruotis nakvok.lt tinklapyje, spauskite „Registruotis“ ir suveskite savo duomenis: vardą, pavardę, el.pašto adresą bei sukurtą slaptažodį.  Registruotis galite ir per „Facebook". 

2. Registruodamasis padariau klaidų, ką daryti?

Prisijungę prie nakvok.lt ir paspaudę „Paskyros nustatymai“,  galėsite pakeisti norimą informaciją.

3. Pamiršau slaptažodį, ką daryti?

Įeikite į svetainę nakvok.lt ir paspauskite po prisijungimo laukeliu esantį mygtuką „Pamiršote slaptažodį“. Įveskite el. pašto, kuriuo registravotės portale, adresą ir mes atsiųsime Jums naują slaptažodį.

4. Kaip naudotis paieška?

Paieškoje pažymėkite Jus dominančią vietą, tipą, datą ar žmonių skaičių ir spauskite „Ieškoti“.

5. Kaip pamatyti, ką mano draugai rekomenduoja?

Draugų rekomendacijas galite pamatyti prisijungę prie nakvok.lt per „Facebook" paskyrą.

6. Kaip rasti laisvą apgyvendinimo vietą mano planuojamos kelionės metu?
Nakvok.lt rodo tik tas apgyvendinimo vietas, kurios yra laisvos  Jūsų įvestų datų metu.

Šis filmukas Jums padės: Nakvok.lt rezervacija
 

7. Kaip ieškoti apgyvendinimo vietų su tam tikrais patogumais?

Kai išsirenkate norimą miestą, apgyvendinimo tipą ar datą, patenkate į atfiltruotų objektų sąrašą. Kairėje šio puslapio pusėje yra langelis „Patogumai“ , paspaudę „Redaguoti" galite išsirinkti norimus patogumus.

8. Ar galiu užsisakyti apgyvendinimo vietą nakvok.lt svetainėje?

Taip, galite. Pasirinkite norimą apgyvendinimo vietą ir spauskite „Užsakyti“.

9. Kur galiu rasti apgyvendinimo vietos adresą, kontaktus?

Apgyendinimo vietos kontaktai rodomi, kai padaromas užsakymas.

10. Jei užsisakysiu apgyvendinimo vietą, kur galiu pateikti papildomus pageidavimus? Ar tai papildomai kainuos?

Užsisakant apgyvendinimo vietą, papildomus pageidavimus galėsite pateikti laukelyje „Žinutė šeimininkui“ užsakymo metu. Dėl papildomos kainos su Jumis susisieks šeimininkas arba tai galėsite padaryti Jūs, gavę šeimininko konktaktus.

11. Su mumis bus mūsų vaikai, ar reikia už juos mokėti?

Informacija dėl vaikų apgyvendinimo yra pateikta apgyvendinimo vietos nuostatuose/aprašyme.

12. Kas yra įskaičiuota į apgyvendinimo kainą? Kokios paslaugos?

Visų apgyvendinimo tipų aprašyme išvardinti patogumai/paslaugos yra įskaičiuoti į kainą. Norėdami pamatyti patogumus, paspauskite laukelį „Patogumai“.

13. Kaip užsisakyti kambarį?

Pasirinkite norimą vietą, apgyvendinimo tipą, įrašykite atvykimo ir išvykimo datas, svečių skaičių. Paspaudę mygtuką „Ieškoti“ surasite apgyvendinimo vietas, kuriuose yra laisvų vietų. Daugiau informacijos apie kiekvieną apgyvendinimo vietą rasite paspaudę pavadinimą. Išsirinkę sau tinkamą vietą, prie aprašymo dešinėje pusėje spauskite „Užsisakyti dabar“. Atsidariusioje užsakymo formoje užpildysite būtinus duomenis (vardas, pavardė, el. paštas, telefonas). Peržiūrėję užsakymo informaciją, spauskite mygtuką „Užsakyti“. Ši informacija yra siunčiama apgyvendinimo vietos šeimininkui ir jis patvirtins arba atšauks Jūsų užsakymą. Elektroniniu paštu būsite informuotas apie patvirtinimą arba atšaukimą.

14. Kaip atsiskaityti už pateiktą užsakymą?

Už pateiktą užsakymą nereikia nieko mokėti. Jūs atsiskaitysite atvykę į apgyvendinimo vietą, arba kaip sutarsite su apgyvendinimo vietos šeimininku.

15. Kaip ir kur galiu sužinoti, ar mano užsakymas patvirtintas?

Per 24 valandas nuo užsakymo atlikimo turite gauti atsakymą elektroniniu paštu.

16. Užsakiau apgyvendinimo vietą, bet negavau patvirtinimo elektroniniu paštu. Ką daryti?

Susisiekite su apgyvendinimo vietos šeimininku, jo kontaktus turėjote gauti su užsakymo informacija. Taip pat galite prisijungti prie nakvok.lt,  paspaudę „Mano atlikti užsakymai“ matysite padarytų užsakymų informaciją.

17. Kas yra „Mano atlikti užsakymai“?

Prisijungus prie nakvok.lt, puslapyje „Mano atlikti užsakymai“ matomi Jūsų atlikti užsakymai.

18. Kas yra „Mano paskyros nustatymai“?

Prisiregistravus/Prisijungus prie nakvok.lt, „Mano paskyros nustatymai“ galėsite keisti savo asmeninę informaciją.

19. Kur galiu patikrinti savo užsakymo duomenis ir statusą?

Jei esate užsiregistravę nakvok.lt, užsakymo duomenis ir statusą galite patikrinti skiltyje „Mano atlikti užsakymai“. Jei nesate prisijungę, gausite informaciją elektroniniu paštu: informuosime,  ar užsakymas patvirtintas, ar atšauktas.

20. Kada apgyvendinimo vieta gaus mano užsakymą?

Kai tik bus atliktas užsakymas.

21. Ar galiu atšaukti užsakymą ir kaip tai padaryti?

Taip, galite, bet ne vėliau, kaip likus 5 kalendorinėms dienoms iki atvykimo. Prisijunkite prie nakvok.lt ir nuėję į „Mano atlikti užsakymai“ paspauskite laukelį „Atšaukti užsakymą“. Užpildykite atšaukimo formą, pažymėkite, dėl ko norite atšaukti užsakymą. Jei nesate prisijungęs prie nakvok.lt, tai galite padaryti elektroniniu paštu susisiekdami su apgyvendinimo vietos šeimininku.

22. Kur galiu pamatyti, kad mano užsakymas atšauktas?

Puslapyje „Mano atlikti užsakymai“, prie apgyvendinimo vietos statuso pamatysite žodį „Atšaukta“. Jei užsakymą atšaukia apgyvendinimo vietos šeimininkas, būsite informuotas elektroniniu paštu.

23. Kur  galiu parašyti atsiliepimą apie apgyvendinimo vietą?

Atsiliepimą gali palikti tik prisijungę nariai. Po kiekvienos apgyvendinimo vietos aprašymo yra laukelis „Atsiliepimai“. Ten galite palikti savo atsiliepimą apie apgyvendinimo vietą.

24. Ar mano atsiliepimas gali būti panaikinamas?

Taip, gali būti panaikintas administratoriaus, jeigu atsiliepimas yra šmeižiantis, įžeidžiantis garbę ir orumą, skatinantis tautinę ar kitokią neapykantą.


Talpinantiems informaciją

1. Kaip galiu patalpinti savo apgyvendinimo vietą?

Norėdami patalpinti apgyvendinimo vietą, pirmiausia turite prisiregistruoti prie nakvok.lt . Tada dešinėje pusėje paspausiti mygtuką „Patalpinti savo vietą“ ir suvesti visą reikalingą informaciją.

Šis filmukas Jums padės: Nakvok.lt skelbimo pildymas

2. Kodėl reikia registruotis?
  • Registracija nemokama. Galite nemokamai prisijungti ir įkelti savo apgyvendinimo įstaigos informaciją bei nuotraukas.
  • Sveičiai, naudodamiesi mūsų sistema, gali lengvai užsisakyti kambarius.
  • Apie užsakymus būsite iš anksto informuotas.
  • Portalas suteiks galimybe lengviau Jus rasti.
  • Būsite pasiekiami didesnei žmonių grupei.
  • Jūms nereikia patiems ieškoti svečių – jie suras Jus.
3. Ką reiškia „Žmonių skaičius/Miegamųjų vietų skaičius“?

Tai parodo, kiek žmonių gali gyventi/miegoti Jūsų apgyvendinimo vietoje.

4. Ką reiškia „Pridėti kambario/namelio tipą“?

Jei Jūsų apgyvendinimo vieta  yra viešbutis arba svečių namai ir turite kelis kambarių tipus, galite pridėti papildomą lauką ir išvardinti visus turimus kambarių tipus, pvz.: keturių vietų apartamentai.

Jei Jūsų apgyvendinimo vieta sodyba, galite pridėti ir išvardinti visus turimus namelių tipus, pvz.: dvivietis rąstinis namelis.

5. Ką reiškia „Mano apgyvendinimo vietos“?

Šiame puslapyje Jūs galėsite tvarkyti, keisti informaciją, susijusią su Jūsų apgyvendinimo vieta.

6. Ką reiškia laukelis "Statusas", kuris yra "Mano apgyvendinimo vietos“ skiltyje?

Statusas gali turėti tris reikšmes. Jei pažymėsite „Aktyvus“ –  Jūsų apgyvendinimo vieta bus rodoma svečiams ir randama svetainėje. „Neaktyvus“ –  Jūsų apgyvendinimo vieta nėra rodoma svečiui ir jos nebus galima rasti per paiešką. Šis statusas atsiranda ir tada,  kai ne iki galo užpildyta apgyvendinimo vietos informacija. Paspaudę mygtuką „Ištrinti" galite panaikinti savo apgyvendinimo vietą iš apgyvendinimo vietų sąrašo.

7. Ar privalau pildyti užimtumo kalendorių?

Jūs esate atsakingas už kalendoriaus pildymą, tačiau tai nėra būtina. Pildydami užimtumo kalendorių, Jūs išvengsite nereikalingų svečių klausimų dėl laisvų vietų.

8. Kaip patekti į populiariausių sąrašą?

Kuo pilniau ir tiksliau bus užpildyta Jūsų apgyvendinimo vietos informacija, kuo daugiau svečių peržiūrės Jūsų apgyvendinimo vietą, tuo jos reitingas bus aukštesnis. Tai lems vietą populiariausių sąraše.

9. Ką reiškia „Mano vietų užsakymai“?

Prisijungus prie nakvok.lt, puslapyje „Mano vietų užsakymai“ matysite visus Jūsų apgyvendinimo vietos svečių užsakymus.

10. Ar svečiai gali nakvok.lt puslapyje užsisakyti mano apgyvendinimo vietą?

Taip, gali, tačiau turi būtų suvesta tiksli Jūsų apgyvendinimo vietos informacija ir jos statusas turi būti „Aktyvus“.

11. Ar gausiu informaciją apie mano apgyvendinimo vietos užsakymus?

Apie kiekvieną Jūsų apgyvendinimo vietos užsakymą Jūs gausite pranešimą elektroniniu paštu. Visus užsakymus galite pasitikrinti nakvok.lt puslapyje, skiltyje „Mano vietų užsakymai“.

12. Ar galiu atšaukti užsakymą? Kaip tai padaryti?

Galite. Prisijungę prie nakvok.lt ir paspaudę „Mano vietų užsakymai“ užpildykite užsakymo atšaukimo formą. Būtina nurodyti atšaukimo priežastį.

13. Kur galiu rasti užsakymo atšaukimo taisykles?

Prie kiekvieno atšaukimo formos yra užsakymo atšaukimo taisyklės.

14. Kur galiu pamatyti, kad mano užsakymas atšauktas?

Nuėję į „Mano vietų užsakymai“ prie apgyvendinimo vietos statuso pamatysite žodį „Atšaukta“. Jei užsakymą atšaukė užsakovas/svečias, gausite pranešimą elektroniniu paštu.

15. Ką reiškia „Mano paskyros nustatymai“?

Šiame puslapyje Jūs galėsite keisti, tvarkyti savo asmeninę informaciją.

Prenumeruok Nakvok.lt naujienlaiškį!

Prenumeruok Nakvok.lt naujienlaiškį ir gauk geriausius pasiūlymus pirmas!
Toks el.paštas jau užregistruotas
Ačiū, kad užsisakėte Nakvok.lt naujienlaiškį